  • 1. Data: 2003-12-04 19:38:44
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "MarekZ" <m...@s...org.pl> napisał:

    >ja juz wiem, ze zostalo popelnione wykroczenie
    To zazwyczaj oznacza, ze ty jestes sprawca :-)

    >(no bo dowiedzalem sie z tego co dostalem poczta),
    Tam takiej informacji raczej nie znajdziesz. Wzywany jestes w celu
    zlozenia wyjasnien np. w sprawie syg.akt ...
    Pytanie policjanta brzmi: czy w dniu... ok. godz.. uzywales swego
    pojazdu [jesli nie, to kto] ? I nikt cie nie pyta o wykroczenie.
    Pytanie dotyczy pojazdu - KTO go uzywal.

    KaMil