  • Data: 2003-12-02 20:38:16
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Jak bys nie zauważył to zaraz za atrapą jest szkoła i wyjazd z osiedla.

    Cóż. Atrapa stoi praktycznie w środku lasu. Oczywiście nie chcę się
    usprawiedliwać, ale nie widzę sensu postawienia 60-ki akurat _przed_ atrapą,
    a nie za.

    > Jak zaczniesz posyłac dzieci do szkoły w Górsku to Ci sie horyzonty
    > poszerzą.

    Zapewne.

    > do zrozumienia slepemu że bede skręcac w lewo) paru głąbów wymineło mnie
    > z lewej trabiąc i zmuszając samochody z przeciwka do zgarniania żwiru z
    > pobocza.

    Cóż. Nie byłem to ją. Nie poczuwam się ani do bycia popaprańcem ani głąbem.
    A tym bardziej, że nigdzie nie napisałem, że nie złamałem przepisów.

    --
    Przemysław Maciuszko