  • Data: 2003-12-02 20:31:50
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > 90@60
    > A konkretnie, to w Górsku (kujawsko-pomorskie) stoi sobie atrapa radiowozu.
    > Chłopaki chyba specjalnie postawili tam 60-kę. No i większość 'localesów'

    Jak bys nie zauważył to zaraz za atrapą jest szkoła i wyjazd z osiedla.
    Jak zaczniesz posyłac dzieci do szkoły w Górsku to Ci sie horyzonty
    poszerzą.

    Niedawno odwoziłam córke koleżanki do tej szkoły. Musiałam więc skręcić
    w lewo i wjechac w boczną uliczkę przy szkole bo przeciez nie puszcze
    dzieciaka przez jezdnię. Pomimo odpowiednio wczesnego włączenia migacza
    i zjechania do osi, tak że każdy popapraniec któremu sie spieszy mógł
    mnie swobodnie wyminąć z prawej (nauczona doświadczeniem stram się dac
    do zrozumienia slepemu że bede skręcac w lewo) paru głąbów wymineło mnie
    z lewej trabiąc i zmuszając samochody z przeciwka do zgarniania żwiru z
    pobocza.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk