  • Data: 2003-12-03 11:41:29
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Dec 2003, MarekZ wrote:

    >+ Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> [...]
    >+ przyjmie. I co dalej ? Pewnie wniosek o ukaranie do sadu grodzkiego. I co
    >+ ten biedny sad grodzki? Zaneguje fakt, ze Przemkowi przysluguje mozliwosc
    >+ "odmowy zeznan"

    A kiedy ona przysługuje ?
    Bo z cytatów z grupy pamiętam że "w razie zagrożenia świadka
    przestępstwem" (zaraz mnie obtentegują :> za jasne wyrażanie
    się ;), bo tam chyba jest "odpowiedzialnością *karną*" czy
    jakoś tak).
    A to o *przestępstwo* chodzi ? Czy mandat za *wykroczenie* ?

    >+ (prawdopodobnie niefachowo to okreslam, ale z kontekstu
    >+ wiadomo o co chodzi

    Optymistycznie zakładam że takoż z mojej wypowiedzi będzie
    dla ciebie wynikało "o co chodzi" :) Odmówić AFAIK możesz,
    jeśli musiałbyś siebie oskarżyć o *przestępstwo*.

    >+ - prawnikiem nie jestem)?

    Ja też, dla jasności. Ale grupę poczytuję od dawna :)

    >+ Eh, mam coraz wieksza ochote przetestowac takie cos na sobie,

    No cóż :), powiadają że mamy "wolny kraj" ;)

    pozdrowienia, Gotfryd