  • 1. Data: 2003-10-07 15:27:24
    Temat: Wirtualny wplyw na konto bankowe
    Od: "dcart" <d...@w...pl>

    Witam,
    chcialbym zapytac o pewna sprawe. Dzis bylem w banku i nagle okazalo sie za na
    koncie mam zamiast 500 zeta 2300 (tak mi wskazal bankomat). Na pewno nikt mi na
    konto nic nie wplacal (to pewne). Poszedlem do kasy by sprawdzic a tam
    faktycznie 2300. Wiec nie wiem co zorbic bank sie pewnie walnal i nie wiem czy
    kase wyplacic bo pozniej moga zadac zwrotu. Wiec jak to jest??????

  • 2. Data: 2003-10-07 16:29:14
    Temat: Re: Wirtualny wplyw na konto bankowe
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "dcart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiem czy
    > kase wyplacic bo pozniej moga zadac zwrotu. Wiec jak to jest??????

    Czy zwrot "bezpodstawne wzbogacenie" cos ci mowi? Jesli nie to odsylam do
    art405 i nast.KC.
    A tak w ogole to jaki to bank? Moze ja tez tam konto otworze? ;-))

  • 3. Data: 2003-10-07 18:18:38
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

> [...]
    wiem czy
    > kase wyplacic bo pozniej moga zadac zwrotu. Wiec jak to jest??????

    Moze bank przyznal Ci limit zadluzenia, wtedy w rubryce "dostepne srodki"
    pojawia sie kwota jaka masz faktycznie plus kwota limitu zadluzenia.

    Pozdrawiam,
    Naveed

  • 4. Data: 2003-10-08 18:59:05
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    wiem czy
    > kase wyplacic bo pozniej moga zadac zwrotu.

    tak, i będziesz zobowiązany zwrócić,
    mało tego, mogą liczyć odsetki.

    > Wiec jak to jest??????

    przypadki się zdażają, cóż, bank też nie jest nieomylny.

  • 5. Data: 2003-10-08 19:06:56
    Od: "bartek" <b...@g...pl>

    Bank pewnie się nie "walnął", bardziej prawdopodobne jest to, że ktoś w
    przelewie wpisał błędny numer rachunku bankowego.