  • 51. Data: 2005-10-12 13:23:24
    Temat: Re: Windows Xp Home
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ot, choćby tam, na górze.

    juz wiem czego zes sie uczepil,
    Fajnei bedzie jak bys zacytowal frament ze strny microsoft by te
    nniedowiarek co obraza innych
    sobie zobaczyl.

    P.

  • 52. Data: 2005-10-12 13:36:23
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 12 Oct 2005 13:46:56 +0200, *Przemek R...*
    <news:diit35$edk$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    .pl> naskrobał/a w

    > nie ma, ma stara licencja oem. Ta ktora wraz z produktem otrzyales.

    Ja też mam licencję oem...ale mój produkt z Optimusa już dawno temu wyleciał
    na śmietnik.

    --
    Kaja

  • 53. Data: 2005-10-12 14:34:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    naskrobał/a w news:dij2o2$gas$1@inews.gazeta.pl:

    > Fajnei bedzie jak bys zacytowal frament ze strny microsoft by te
    > nniedowiarek co obraza innych
    > sobie zobaczyl.

    http://www.microsoft.com/poland/partner/oem/licencjo
    nowanie_faq.mspx

    Zdajemy sobie sprawę z konieczności wprowadzenia okresu przejściowego, w
    którym na rynku będą dostępne produkty z dwoma typami licencji. Jeśli
    producent posiada zapas produktów OEM ze starszą wersją umowy licencyjnej
    lub starszymi etykietami COA, produkty te należy sprzedać zgodnie z
    warunkami i wymaganiami licencji towarzyszącej tym produktom.

    Jednak mi najbardziej podoba się ten kawałek:

    Nieotwarte opakowania oprogramowania OEM mogą być dystrybuowane do innych
    producentów systemów, jednak nie mogą być przekazywane użytkownikom.
    [cut]
    Wyjątkiem od tej reguły jest przypadek, gdy użytkownik końcowy
    samodzielnie montuje własny komputer PC. W takim wypadku użytkownik
    końcowy jest uznawany za producenta systemów w rozumieniu licencji
    producenta systemów OEM Microsoft.

    - Dzieńdobry, poproszę Łyndosa ołem.
    - Sory, nie można sprzedawać takich użytkownikom.
    - Ale ja sam sobie składam komputer.
    - A, to co innego.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 54. Data: 2005-10-12 14:50:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Goomich napisał(a):

> [...]
    > samodzielnie montuje własny komputer PC. W takim wypadku użytkownik
    > końcowy jest uznawany za producenta systemów w rozumieniu licencji

    I to jest krok do przodu. Wczesniej roznie ten problem interpretowano.

    j.