  • 1. Data: 2005-10-10 21:47:53
    Temat: problem w allegro
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam mam taki problem
    wyslalem kolesiowi karte na allegro, cena 510zl
    niby kupil ta karte na allegro ale umowilismy sie poza.
    wyslal mi zaliczki 300 zl ja mu karte listem wartosciowym priorytet ktory
    byl wyceniony na 450zl.
    DEfakto karte sprzedaje mu za 480.

    kolega niechce cos doslac reszte kasy wyslal tylko 300,
    co moge zrobic ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-10 21:57:12
    Temat: Re: problem w allegro
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    bartek wrote:

    > kolega niechce cos doslac reszte kasy wyslal tylko 300,
    > co moge zrobic ?

    Ehhh, pluc sobie w ... za to, ze zaoszczedziles na prowizji od aukcji i
    dales sie wrobic popisowo... :(

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    Appleseed - anime science-fiction .............. http://tiny.pl/hxsx

  • 3. Data: 2005-10-10 22:03:05
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    mariposa doux wrote:

    > Ehhh, pluc sobie w ... za to, ze zaoszczedziles na prowizji od aukcji i
    > dales sie wrobic popisowo... :(

    A masz jakies szanse na udowodnienie, ze umawialiscie sie inaczej niz
    wyszlo, czyli, ze gdzies masz ze ma zaplacic tyle?

    --
    George R.R. Martin - Piesn Lodu i Ognia ......... http://tiny.pl/8p3

  • 4. Data: 2005-10-11 03:14:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisał(a):

    [...]

    > niby kupil ta karte na allegro ale umowilismy sie poza.

    No to niby kupil za 480 ale wlasciwie to za 300... ;P

    j.

  • 5. Data: 2005-10-11 06:26:41
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik bartek pisze:

    > wyslal mi zaliczki 300 zl ja mu karte listem wartosciowym priorytet ktory
    > byl wyceniony na 450zl.
    A czemu nie wysłałeś za pobraniem?
    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 6. Data: 2005-10-11 07:52:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > A masz jakies szanse na udowodnienie, ze umawialiscie sie inaczej niz
    > wyszlo, czyli, ze gdzies masz ze ma zaplacic tyle?

    A nawet jak masz to ewentualne koszty np dojazdu do miejsca zamieszkania
    pozwanego + inne koszty, zdecydowanie przekrocza sens bawienia sie w cos
    takiego. Chyba, ze masz kupe kasy i chodzi Ci o sprawiedliwosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-10-11 15:13:34
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kolega niechce cos doslac reszte kasy wyslal tylko 300,
    > co moge zrobic ?
    > pozdrawiam
    Napisz mu zę sprawe skierowałeś na policje. Jak się okaze ze to jakies
    dziecko toze strachu dosle kase. Z reguły jednak jak chociarze troche sie
    orientuje w prawie to wie ze zbytnio mu nie możesz nic zrobic.

    Pozdrawiam, Joy !! www.Zuam-Music.prv.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://house.mthn.net:8500 <=-=> www.rebelia.pl

  • 8. Data: 2005-10-11 15:53:53
    Od: " 666" <j...@i...pl>