  • Data: 2008-04-23 11:40:39
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:

    > Pozyskanie urządzenia przystosowanego do popełnienia przestępstwa
    > z wymienionych w art. 269b artykułów.

    <cytat>
    Art. 269b. § 1. Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym
    osobom urządzenia lub programy komputerowe przystosowane do popełnienia
    przestępstwa określonego w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2, art. 268a §
    1 albo § 2 w związku z § 1, art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła
    komputerowe, kody dostępu lub inne dane umożliwiające dostęp do
    informacji przechowywanych w systemie komputerowym lub sieci
    teleinformatycznej, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    </cytat>

    No to producenci wszelkiej elektroniki podpadają pod ten artykuł.
    Dziwne, że nikt ich nie ściga.

    > Błędu, którego skutkiem jest popełnienie zbrodni w rozumieniu
    > przepisów kodeksu karnego czy błędu w ogóle?

    Błędu w ogóle.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik