  • Data: 2008-04-23 20:07:02
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński napisał(a):
    > lukasz <a...@n...spam.o2.pl> writes:
    >
    > [...]
    >

    > Są różne licencje OEM, podobnie jak są różne licencje FPP. Mógłbyś
    > dać link do tekstu licencji, o którą ci dokładnie chodzi?

    Chodzi o licencje OEM wg ktorej oprogramie mozna tylko i wylacznie
    odsprzedawac z konkretna marka komputerow. Sam bym z checia przejrzał
    ten tekst. Poprosilem grzecznie obsluge w MS'iw ale nie dostalem odpowiedz.

    W sumie to nie do Ciebie, jednak zeby zakonczyc dziesiatki postow nie
    wnoszace nic do dyskusji chcialbym podziekowac za wiee wypowiedz.
    Wiekszosc z nich nie wniosla nic konstruktywnego lecze wrecz odwrotnie
    wprowadza zamet poprzez przeszukiwanie slownikow wyrazow obcych i tym
    podobnych, by pokazac sie na internecie jaki to ja nie jestem
    elokwentny. Przescigacie sie w "madrych" dyskusjach a nikt nie
    przytoczyl zadnej konkretnej sprawy zwiazanej zlamanie praw licencji,
    czy doswiadczenia na policji, czy przed sadem.

    Tak tylko do wiadomosci: okazalo sie ze w mysl licencji MSDN:AA mozna
    uzytkowac pobrane z czasow studenckich oprogramowanie az do najblizszego
    jego reinstalowania. Jak to sie ma do obrazu systemu.. nie wiem.

    Wybaczcice ale przestane czytac i uczestniczyc w zalozonym przeze mnie
    temacie.

    Pozdrawiam... tych normalnych ;-)