  • Data: 2008-04-23 11:57:19
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Licencja nie ma mocy ustawy - prawa nie tworzy. Kopia jest legalna.

    Na książeczce dołączonej do płytki jest napisane "Do rozprowadzania
    wyłącznie z nowymi komputerami PC" i jest ogromne logo Dell'a.
    Załózmy, że złożę komputer z części i przez to stanę się "producentem"
    komputera marki "składak".
    Myślisz, że mogę zainstalować na nim taki system?
    Zakładamy, że kupiłem płytkę, książeczkę i naklejkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik