  • 1. Data: 2004-10-22 15:46:28
    Temat: Windows XP Home OEM + Myszka
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos jest w stanie rozwiac moje watpliwosci?

    Czy zakupujac system Windows XP Home OEM z myszka komputerowa jestem zmuszona do
    korzystania z tej myszki?

    Czy moze wystarczy ze mam ja u siebie?, uzywam innej (bardziej precyzyjnej) do
    pracy ta oryginalna z windowsa jest marnej jakosci.

    Czy mozna po prostu popsuc ta myszke z wersji oem i powiedziec ze jest ona nadal
    moja wlasnoscia ale nie moge uzywac bo nie dziala a zastepczo mam inna?

    Z gory dziekuje za konstruktywne wypowiedzi

  • 2. Data: 2004-10-22 16:01:26
    Temat: Re: Windows XP Home OEM + Myszka
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    Dnia 22 Oct 2004 17:46:28 +0200, Wiesia <w...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Czy ktos jest w stanie rozwiac moje watpliwosci?
    >
    > Czy zakupujac system Windows XP Home OEM z myszka komputerowa jestem
    > zmuszona do korzystania z tej myszki?

    A masz na piśmie, że musisz jej używać? :)

    Pomyś logicznie - czy jak kupisz sobie skarpetki i stwierdzisz, ze jadnak
    nie sa wcale takie fajne to nadal musisz je nosić? Odpowiedz sobie :)

    > Czy mozna po prostu popsuc ta myszke z wersji oem i powiedziec ze jest
    > ona nadal
    > moja wlasnoscia ale nie moge uzywac bo nie dziala a zastepczo mam inna?

    Bez komentarza... To chyba post roku!!! :)

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-10-22 16:02:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    SebOLO rzecze:
    > Bez komentarza... To chyba post roku!!! :)

    To raczej doskonały przykład na to jak M$ i im podobni potrafią zrobić wodę z mózgu
    przeciętnym ludziom :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 4. Data: 2004-10-22 16:24:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Wiesia rzecze:
    [..]

    Możesz używać bez myszki, nic nie musisz psuć.
    I pamiętaj, że ten egzemplarz programu jest Twój i możesz go używać jak Ci
    się go podoba, nawet możesz podcierać sobie nim pupę wbrew bredni jakie M$
    wypisuje w swojej "licencji"

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 5. Data: 2004-10-22 21:18:38
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    licencja OEM mówi chyba o tym iż ogólnie jest ważna gdy soft został
    sprzedany wraz z częścią komputerową (a mysz nią jest)

    gdy zadzwonisz jednak do M$ to usłyszysz ze jednak tak nie mozna - albo mysz
    jest czescia albo nie zadecyduje jakis sprawdzacz z policji czy innej
    instytucji uprawnionej. i chyba od niego zależy interpretacja - aha mysz to
    mysz numerów tej myszy chyba nie masz na fakturze/paragonie wiec ...

  • 6. Data: 2004-10-23 16:24:53
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik Wiesia napisał:

    > Witam
    >
    > Czy ktos jest w stanie rozwiac moje watpliwosci?

    przyklej plastrem do obudowy a używaj innej

    --
    #####################
    Raku

  • 7. Data: 2004-10-23 18:23:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Hubertus rzecze:
    > licencja OEM mówi chyba o tym iż ogólnie jest ważna gdy soft został
    > sprzedany wraz z częścią komputerową (a mysz nią jest)

    Nie ma czegoś takiego jak licencja OEM dla użytkownika.

> [...]
    > innej instytucji uprawnionej. i chyba od niego zależy interpretacja -
    > aha mysz to mysz numerów tej myszy chyba nie masz na fakturze/paragonie

    Policję interesują tylko PIRACKIE programy, więc nic go nie będzie obchodzić
    czy program chodzi z myszą czy nie.

    Arek

    --
    Sprawdziłeś już swój banknot?
    http://www.eteria.net/gratka

  • 8. Data: 2004-10-26 18:42:02
    Od: "Cabra" <beretta@+NET.pl>

    .

    > A może wtyłumaczysz w jaki sposób. a co w przypadku np. awarii płyty
    > głownej i jej wymiany. gadasz od rzeczy...

    hmm albo co sie dzieje jak np. ukradna mi skrzynie (obudowe) na ktorej byla
    nalepka ?? czy wtedy moj windows jest juz nielegalny, skoro nie mam
    oryginalnej nalepki ?

    PZDR
    Cabra

  • 9. Data: 2004-10-26 18:57:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 22 Oct 2004 17:46:28 +0200,
    Wiesia <w...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > korzystania z tej myszki?

    Nie, gdyz i tak de facto XP bedzie przypisane do Twojej plyty glownej.

    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 20:56:04 user up 10411 days, 8:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    PLEASE ignore the previous rumor.

  • 10. Data: 2004-10-26 20:04:21
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

> [...]

    A może wtyłumaczysz w jaki sposób. a co w przypadku np. awarii płyty
    głownej i jej wymiany. gadasz od rzeczy...

    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn