  • 1. Data: 2004-10-22 16:16:06
    Temat: Sprzedaż poniżej cen zakupu
    Od: "misiu" <m...@p...fm>

    Czy w Polsce sprzedaż towarów poniżej cen zakupu jest zgodne z prawem?
    Jeśli jest niezgodne, to jakie są tego podstawy prawne.

    Dzięki i pozdr

  • 2. Data: 2004-10-22 16:23:37
    Temat: Re: Sprzedaż poniżej cen zakupu
    Od: Arek <a...@e...net>

    misiu rzecze:

    > Czy w Polsce sprzedaż towarów poniżej cen zakupu jest zgodne z prawem?
    > Jeśli jest niezgodne, to jakie są tego podstawy prawne.

    Mogą Cię oskarżyć o czyn z nieuczciwej konkurencji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 3. Data: 2004-10-22 19:02:53
    Od: "misiu" <m...@p...fm>

    > misiu rzecze:

    > Mogą Cię oskarżyć o czyn z nieuczciwej konkurencji.

    No dobrze, ale jeśli wiem o tym ja-sprzedający i kupujący, a konkurencja
    nic nie wie, to czy np przy kontroli skarbowego, mógłbym ponieść jakieś
    konsekwencje?

  • 4. Data: 2004-10-22 19:21:28
    Od: "Maciek" <t...@p...pl>

    > Mogą Cię oskarżyć o czyn z nieuczciwej konkurencji.

    A jeśli towar Ci stoi na półce pół roku i stracił tyle na wartości, że
    musisz go sprzedać ponieżej ceny zakupu aby się go pozbyć (co i tak będzie
    drożej niż u konkurencji lub w tej samej cenie) ?
    Maciek

  • 5. Data: 2004-10-22 21:56:41
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Arek* wrote in <news:clbc63$3g0$2@news.onet.pl> :

    > Mogą Cię oskarżyć o czyn z nieuczciwej konkurencji.

    Trzeba pamiętać że: "Jesteś oszustem tylko jeśli zostaniesz
    przyłapany" ;)

    --
    Siwy włos jest oznaką podeszłego wieku, a nie rozumu.

  • 6. Data: 2004-10-23 08:11:59
    Od: "DaMa" <d...@p...onet.pl>

    > Trzeba pamiętać że: "Jesteś oszustem tylko jeśli zostaniesz
    > przyłapany" ;)

    Miałem kiedyś taką sytuację - i dostałem po d****.
    Państwo z US uznali iż zaniżam cenę aby obniżyć sobie podatek dochodowy.
    Podliczyli tę transakcję według średniej marży z 6 miesięcy i na tej
    podstawie obliczyli
    podatek + sankcję.

    Odwołanie w toku...

    pzdr
    DaMa

  • 7. Data: 2004-10-23 08:41:12
    Temat: Re: Sprzeda? poni?ej cen zakupu
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    DaMa <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Pa?stwo z US uznali i? zani?am cen? aby obni?y? sobie podatek dochodowy.

    Co za absurd - przecież jeśli zaniżasz ceny, to zaniżasz też swój dochód -
    - masz płacić podatek od pieniędzy dołożonych do interesu, bo ich zdanie
    dokładasz do interesu 'to na pewno chciałeś oszukać'? W głowie im się
    poprzewracało... Argh, zaorać, zaorać to państwo...

    P.

  • 8. Data: 2004-10-23 09:33:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mogą Cię oskarżyć o czyn z nieuczciwej konkurencji.

    a jezeli np zatosuje dumping przy moich uslugach, u innych 400 zl a u mnie
    50 zl.
    dozwolone? Moja sprawa ile chce za usluge czyz tak?

    P.

  • 9. Data: 2004-10-23 13:17:13
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Paszczak* wrote in <news:cld5f8$mnh$1@phone.provider.pl> :

    > dokładasz do interesu 'to na pewno chciałeś oszukać'? W głowie im się
    > poprzewracało... Argh, zaorać, zaorać to państwo...

    Nie w głowach tylko w DUPACH, ciepłe posadki itd. A karać to cvrcembar
    (o kurwa użyłem pierwszy raz ROT) towarzycho za ewidentne błędy i
    szykanowanie klientów.

    --
    Mężczyzna zakochuje się tak jakby spadał ze schodów - to po prostu
    wypadek.

  • 10. Data: 2004-10-23 13:17:40
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cld8gt$t0n$1@inews.gazeta.pl> :

    > a jezeli np zatosuje dumping przy moich uslugach, u innych 400 zl a u mnie
    > 50 zl.
    > dozwolone? Moja sprawa ile chce za usluge czyz tak?

    Nie w socjalizmie...

    --
    Zacząłem pić przez pewną kobietę. A ja jej nawet nie podziękowałem.