  • 11. Data: 2004-10-27 07:13:19
    Temat: Re: Windows XP Home OEM + Myszka
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Cabra wrote:

    > hmm albo co sie dzieje jak np. ukradna mi skrzynie (obudowe) na
    > ktorej byla nalepka ?? czy wtedy moj windows jest juz nielegalny,
    > skoro nie mam oryginalnej nalepki ?

    tak, niestety nie masz juz na niego licencji.

    Licencja w tym przypadku jest wazna takze z dowodem zakupu, a windows w
    wersji oem nie powinien byc sprzedawany do akcesoriow (wiem ze czasem
    jakies sklepy to praktykuja ale jest to niezgodne z obowiazujacym kanonami
    sprzedazy tego typu towaru.
    Dlatego powinien byc sprzedawany z komputerem poniewaz licencja obowiazuje
    na maszyne na ktorej ten windows smiga a nie na myszke, klawiature, glosniki
    itp.
    W przypadku zmiany plyty glownej lub innego podzespolu, XP zezwala na 6
    drobniejszych zmian, lub 3 powazniejsze (zmiana plyty glownej to powazna
    zmiana. Tak wiec nie ma sie co obawiac za wczasu.

    > PZDR
    > Cabra

    fi5h

  • 12. Data: 2004-10-27 07:19:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fi5h wrote:

    > W przypadku zmiany plyty glownej lub innego podzespolu, XP zezwala na 6
    > drobniejszych zmian, lub 3 powazniejsze (zmiana plyty glownej to powazna
    > zmiana. Tak wiec nie ma sie co obawiac za wczasu.

    I właśnie dlatego przeszedłem na linuxa :)

    To jest skandal i bandytyzm, żeby domagać się kupowania nowej licencji w
    przypadku 'zbyt dużej ilości' zmian konfiguracji.

    I oni mają czelność nazywać piratów złodziejami...

    Pies jechał mikrosyfa! :)