  • 31. Data: 2004-03-19 18:30:07
    Temat: Re: Windows OEM, czy musi być faktura
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > czy mam przez to rozumieć, że niemiecka ustawa obowiązuje w Polsce?
    > Albo polska jest tłumaczeniem niemieckiej?

    Masz przez to rozumieć, że polska i niemiecka są w tym względzie takie
    same.
    Ba! Rzekłbym, że w każdym kraju Unii są w tym względzie takie same.
    Zgadnij sam sobie dlaczego?

    Problem jest tylko w tym, że polski oddział M$ nie chce się wygłupić tak
    jak to zrobił niemiecki i z góry zastrzega, że nie wnosił, nie wnosi i
    nie będzie wnosił żadnych spraw przeciw użytkownikom OEMów.
    Nawet wtedy jak robią to wg niego nielegalnie.
    Zgadnij sobie dlaczego? :)

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 32. Data: 2004-03-19 19:49:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c3etal$d4b$1@news.onet.pl

    > Wystarczy oryginalny egzemplarz programu.

    > Nie ma, tak samo jak w wersji "OEM"
    > pozdrawiam
    > Arek

    Minister Zdrowego Rozsadku ostrzega - przed skorzystaniem z hydraulika-
    mitomana-niedoszlego-prawnika, skonsultuj "rady" z prawdziwym prawnikiem.

    > pozdrawiam
    > Arek
    > --
    > http://www.losowania.net

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, Uwaga, wariat z internetu grozi,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) naciaga, wyludza, przeczytaj,
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/

  • 33. Data: 2004-03-19 20:00:33
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:c3dbog$av6$1@inews.gazeta.pl

    > [ciach]
    > O co zakład, że zaraz pojawi się tu Arnold ze swoją teorią?

    Gdzie poslac piwo ;-) ?

    Eh ten buzdygan w prawie... lexus de arnoldum ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 34. Data: 2004-03-19 22:32:40
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "miecho" <w...@w...pl> wrote in message

    > Nie jestem uparty, ale wersja box np. w2k kosztuje tyle .. ile kosztuje.
    Nie w tą stronę myślenie.
    To windows OEM kosztuje dwa razy mniej dlatego, że zawiera pewne
    ograniczenia licencyjne.

  • 35. Data: 2004-03-19 22:50:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004, Arek wrote:

    >+ Użytkownik w...@w...pl napisał:
    [...]
    >+ > Poza tym jeśli naszym "kochanym" urzędnikom ze skarbówki nie pokażesz faktury
    >+ > to nie wiem czy pozwolą wpisać takie narzędzie pracy do ewidencji... (nie
    >+ > pamiętam jak się to dokładnie nazywa).
    >+
    >+ Możesz sporządzić dowód wewnętrzny.

    Znaczy: oświadczasz że wiesz na co zgodnie z obowiązującym prawem
    można wystawić DW, tak ?
    Pozwolę sobie wyrazić wątpliwości.
    Faktem jest że to NIE MUSI być faktura.

    --