  • Data: 2002-11-13 23:37:36
    Temat: Re: Windows OEM
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie to klient nabywa EGZEMPLARZ programu, a nie samo prawo do
    > jego użytkowania.
    w jakim stosownym akcie prawnym jest zapis definiujący pojęcie egzemplarza? bo
    ja się z tym pojęciem nie spotkałem.

    > Nieprawda. Nabywa się EGZEMPLARZ takiej piosenki.
    jak wyżej

    > Zgadza się, ale nie blokuje to jego odsprzedaży, prawda?
    odsprzedaży czego? tej płyty?
    Pewnie, że nie, ale razem z tymi przywiązanymi do niej ograniczeniami. Mogą być
    też inne zastrzeżenia, dotyczące włąśnie odsprzedaży.

    > Jeszcze raz - ileż razy trzeba będzie to powtórzyć by ludzi zrozumieli??
    > Stronami licencji OEM jest SPRZEDAWCA i TWÓRCA programu, a nie klient.
    Co ty chcesz udowodnić?
    OK., napiszę powoli, żeby można było powoli przeczytać.
    Twórca programu (niech już tak będzie) zawiera ze sprzedawcą umowę, która
    określa warunki, na jakich może on ten program odsprzedawać użytkownikowi
    końcowemu. Elementy tej umowy dotyczące tegoż użytkownika końcowego znajdują się
    w licencji, którą otrzymuje tenże użytkownik końcowy. I już.
    Naprawdę przeszedłem to już parę razy i wiem, co piszę.

    Pozdrawiam
    JarekT