  • Data: 2002-11-14 08:23:08
    Temat: Re: Windows OEM
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie - IMHO MS udziela licencji na sprzedawanie tej wersji tylko i
    > wylacznie firma montujacym komputery - uzytkownik takiego komputera
    > nie moze wiec sprzedawac tego oprogramowania (bo producent i wlasciel
    > praw do programu nie upowaznil go do tego). Jezeli odkupisz taka
    > wersje od uzytkownika to staniesz sie posiadaczem wersji pirackiej.

    Nadal nie rozumiesz. Kupilem komputer z oprogramowaniem. To sa dwie
    rozne rzeczy, nikt mnie do tego nie zmuszal. Teraz komputer mi sie
    znudzil i go sprzedaje, nadal jestem wlascicielem LEGALNEJ kopii
    windows. Nie jest mi ona potrzebna a mam kupca, sprzedaje, kupiec
    instaluje, NADAL JEST TO LEGALNA KOPIA WINDOWS. Jak mowisz ze to
    nielegalne, to powiedz gdzie na tym etapie zlamano prawo.