  • Data: 2007-02-01 14:05:42
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:pan.2007.02.01.12.15.25.121466@olgierd.wordpres
    s.com...

    > Tak, że jak Musama Bin Fatalif wysyła esemesa z niezarejestrowanego
    > telefonu do swojego kumpla na inny kontynent, to nieco bardziej od niego
    > inteligentniejszy inżynier w CIA daje radę sprawę rozebrać.
    > Jak robią to na lotniskach czy akademikach pytaj na lotnisku albo w
    > akademiku.

    Chyba masz niewielkie pojęcie o technologii. Zalogowanie
    się do hotspota ze zmienionym MAC powoduje że jesteś
    NIE TEORETYCZNIE ale wręćz PRAKTYCZNIE anonimowy.
    Nie ma ŻADNEJ możliwości ustalenia kto się zalogował.
    Pod waruniem że masz bezpieczny komputer któy
    nie wysyła pierduł do Mirosofu itp. (czytaj system Linux
    lub np. WIN98)

    Moim skromnym zdaniem jest baaaardzo prosty sposób aby
    LEGALNIE udostępnić Internet na takim rynku bez narażania
    się na koszty związane z logowaniem.

    Należy postawić AP, wystarczy jakiś prosty do 256 użytkowników
    bo więcej na raz i tak raczej nie będzie używać połączenia.
    Pozatym łącze pewnie by więcej nie wytrzymało ...
    AP musi być z dynamicznym podziałem pasma np. LYNKSYS.
    I teraz najważaniejsze ... prawny trick ;-)
    Należy założyć hasło i szyfrowanie WAP ... klucz
    ustawić na same ZERA.
    Nigdzie w materialach informacyjnych nie zamieszczać
    tego hasła.
    W ten sposób sieć jest ZAMKNIĘTA i WEWNĘRZNA urzędu
    miasta ... który jednak nie zgłasza nieutoryzowanego dostępu
    zewnętrzych hackerów ... bo nie ma na to ochoty i czasu.
    Jakie jest hasło, madrzy zgadną ... reszta niech nie korzysta ;-)

    Może nie jest to 100% ochrona prawna przed skutkami
    zaskarżenia ale daje 99% szan na wygranie każdej sprawy
    o łamanie prawa telekomunikacyjnego.
    (ten 1% to oferma a nie prawnik zatrudniony przez urząd ;-)

    Tomy M.

    Tomy M.