  • Data: 2007-02-01 14:23:29
    Temat: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Tomy M.* na tej grupie:

    > Chyba masz niewielkie pojęcie o technologii.

    To grupa o prawie. O technologii możesz sobie pogadać z Andrzejem spod
    Nadarzyna.

    > Zalogowanie
    > się do hotspota ze zmienionym MAC powoduje że jesteś
    > NIE TEORETYCZNIE ale wręćz PRAKTYCZNIE anonimowy.

    ROTFL. Nie jestem dzieckiem neostrady, nie wciskaj mi kitu.

    > Nie ma ŻADNEJ możliwości ustalenia kto się zalogował.
    > Pod waruniem że masz bezpieczny komputer któy
    > nie wysyła pierduł do Mirosofu itp. (czytaj system Linux
    > lub np. WIN98)

    Pod warunkiem, że ten komputer sobie wyłączysz.

    > W ten sposób sieć jest ZAMKNIĘTA i WEWNĘRZNA urzędu
    > miasta ... który jednak nie zgłasza nieutoryzowanego dostępu
    > zewnętrzych hackerów ... bo nie ma na to ochoty i czasu.
    > Jakie jest hasło, madrzy zgadną ... reszta niech nie korzysta ;-)

    Poczytaj o RBL.

    > Może nie jest to 100% ochrona prawna przed skutkami
    > zaskarżenia ale daje 99% szan na wygranie każdej sprawy
    > o łamanie prawa telekomunikacyjnego.

    Nie ma spraw o łamanie prawa telekomunikacyjnego. Są poważniejsze
    sprawy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl