  • Data: 2007-02-01 16:05:44
    Temat: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Olgierd [Thu, 01 Feb 2007 15:23:29 +0100]:

    > ROTFL. Nie jestem dzieckiem neostrady, nie wciskaj mi kitu.

    Wiesz, o ile też się ubawiłam przy tamtym poście, o tyle ja
    też nie za bardzo widzę opcję ustalenia konkretnego człowieka
    w takiej sytuacji:
    -> idę sobie na rynek z darmowym hotspotem
    -> zmieniam sobie MACa radiówki
    -> wpinam się w sieć, wysyłam SMSa do tego całego bin Ladena
    -> rozłączam się
    -> zmieniam MACa spowrotem
    -> idę sobie w cholerę do domu na drugi koniec miasta

    Kamer brak, latem ludzi (z laptokami też) od cholery więc
    nie ma co liczyć na świadków, radiówka na codzień działa
    sobie z innym MACiem w zupełnie innej sieci (albo i nie).
    Jak chcesz mnie znaleźć...? Losowo?

    Kira (raczej praktyk, choć bin Ladena nie zna)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero