    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wieszak na telwizor
    Date: Mon, 14 Jan 2019 01:01:42 +0100

    On 2019-01-06 11:42, Budzik wrote:
    > Kupiłem wieszak na TV - duzy, mocny z opisem ze do tv 60kg.
    > Cena około 200zł.
    >
    > Dałem majstrowi do założenia. Zrobił. Wszystko wygladało solidnie. Sciana
    > ceglana.
    >
    > Uchwyt solidny, ciezki, z wysuwanym ramieniem, telewizor plazmowy 50cali
    > wiec tez ciezki.
    >
    > Az jednej nocy spadło.
    >

    > Majster przyjechał, ogladamy. Kołki w zestawie 5cm długie. 4szt....
    > Uwzgledniajac tynk na scianie, grubosc blachy - w scianie trzymało się
    > toto moze na 3 centymentrach...

> [...]

    Tu trzeba eksperta, który to na miejscu i ze sprzętem oceni a nie że my
    tu będzie wymyślali nie wiadomo co. Znam przypadek, że 50-litrowy bojler
    do wanny spadł bo źle został zamocowany, szczęśliwie jak nikogo tam nie
    było. Wydaje mi się, że to raczej zawsze będzie wina montującego, który
    musi ocenić czy można użyć tego, co producent udostępnił. Bo nie problem
    w złożeniu sprzętu dostarczonego przez producenta tylko montażu z czymś
    co jest producentowi nieznane.