  • Data: 2019-01-07 23:54:14
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-07, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    764e126c839cad49bfac.jpg

    > To się nie nadaje do cegły, nawet pełnej. To są do betonu.

    MZ. to zalezy co to za cegla, jaka średnica kotwy i jak miękka jest
    osłonka. Problem z kotwą w cegle jest taki, że cegła ma strukturę dość
    porowatą i jest miekka, ale jeśli średnica jest wystarczająco duża to na
    ogół trzyma dobrze. Oczywiście nie tak jak w betonie, ale jeśli nie
    przegniesz z dokręceniem (stożek zakotwiczy, a nic nie pęknie) to jest
    ok. Miękka osłonka pomaga w ogranicznniu pęknięć (większa tolerancja
    przy dokręcaniu). Dwa TV tak powiesiłem i stawałem przed powieszeniem na
    wieszaku (~100kg). Średnice kółków miałem chyba 1.2-1.5cm, 4x, po jakies
    10-12cm długości.

    Tych kołków Fishera nie znałem, porozglądam się z nimi na przyszłość,
    dzięki.

    --
    Marcin