    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wielki ból
    Date: Sat, 7 Feb 2004 17:26:07 +0100

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c00800$2tv$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..............]
    > Przyłączam się w smutku .
    > Niech trwają wielkie łowy.
    > I mój "dziadek " też się przyłącza .

    Bardzo szczerze dziękuję za "dobre słowa".
    Chcaiłbym przy tej smutnej dla mnie okazji
    "napomknąć" antypsiarzom, że psy nie są złe
    z natury. Psy są takie jak je sami wychowamy.
    Macie racje, że się oburzacie, że jakiś pies
    nasra (zrobi kupę) w piaskownicy, ale to nie
    jest wina tego psa!, to jest wina właściciela.
    Ten ktoś, po prostu, nie dorósł do tego aby
    być panem_właścicielem psa. (prawda Haniu?)
    Rola psa jest bardzo prosta, ma oddać życie
    za swego pana. Uwierzcie mi niedowiarki, ale
    życie psa jest "zaprogramowane" od chwili
    jego urodzin. On "wie" gdzie jest jego miejsce
    i tylko my go "kaleczymy" pozwalając mu na coś
    czego mu własna matka nigdy by nie pozwoliła.

    PS. Dzięki temu psu (ku czci!) od chwili rozwodu
    z żoną w ogóle nie piłem alkoholu. On tego nie
    tolerował, a ja to uszanowałem bo to mi "pasowało"
    W tej chwili jestem "po" i przepraszam za ewentualne
    błędy.