  • Data: 2004-02-20 19:05:29
    Temat: Odp: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehehe, jesteś tego pewien, że bym jej nie zauważył?.
    > W tej chwili może i tak, ale do 05.02.2004 byłem
    > bardzo szczęśliwym właścicielem_partnerem rottweilera.
    > Dlatego sądzę iż przed tą datą mógłbym Cię widzieć
    > jako wielorybnika (z psem) w środku miasta. LOL

    A czy należysz do tych właścicieli psów , którzy z zadowoleniem puszczają
    swojego agresywnego psa aby sobie "pobaraszkował " z cudzym małym
    psem rozrywając go na strzępy ????

    Muszę Ci powiedzieć , że 2 dni temu spłynął mi miód na serce gdy
    widziałem
    jak młodemu i głupiemu debilowi z dwoma pitbulami , mówiąc kolokwialnie
    "rura zmiękła " na widok mojego harpunika . Puki go nie widział to
    dziarsko
    walił w moją stronę pewny , że zrobi sobie igrzyska z moim terierem .
    Dziś to samo z dziewczyną z młodym dobermanem .
    Ale ja już przestałem się bać . Tak jest codziennie .