  • Data: 2004-02-20 18:08:36
    Temat: Odp: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wiem co to duży i agresywny pies bo codziennie spotykam
    albo starych dziadów albo młodych szczeniaków puszczających beztrosko
    swoje psy nie oglądając się na innych ludzi z psami . Po kolejnej doznanej
    agresji
    zrobiłem sobie stalowy ,metrowy harpun dla samoobrony. I noszę go ze sobą
    codziennie. Codziennie spotykam nowych idiotów.
    Wyobraź sobie krzepnącą na pysku minę debili gdy widzą ten harpun .
    Do tego momentu zawsze mają w nosie mnie i mojego psa . Dopiero widok
    mojego narzędzia samoobrony daje im kopa w szare komórki i zaczynają
    zdawać
    sobie sprawę , że ich Pikuś -bandyta ma szansę być przekłuty i zakończyć
    żywot.
    Miej to na uwadze , że na spacerze nie jesteś sam . Inni też są z psami .
    Mnie się to nie zdarzyło raz . Ja to mam codziennie z innym debilem .