  • Data: 2004-02-06 14:46:10
    Temat: Re: Wielki ból
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 6 Feb 2004 09:09:21 +0100, na pl.soc.prawo, *Andrzej_K.*
    <news:bvvi3u$aou$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak i co mam powiedzieć, już mój
    > najlepszy_najszczerszy przyjaciel *nie żyje*

    Bardzo Ci współczuję.
    Od czasu śmierci mojej psinki (musiała być uśpiona), już parę lat, głaszczę
    wszystkie psy jakie mi się napatoczą na drodze.To taka tęsknota. Niestety
    już nie chcę w domu psa (innego). Dlaczego, to chyba się domyślasz.
    Moja sunia leży sobie na pięknym psim cmentarzu, ma postawiony pomnik.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja