  • 1. Data: 2003-03-19 04:53:11
    Temat: Wiek a działalnośćgospodarcza
    Od: "Mirage" <z...@b...pl>

    Czy są formalne przeszkody abym otworzył działalność gospodarczą. Mam 83
    lata. Do pomocy w tej działalności ustanowiłbym pełnomocnistwo dla córki (
    ma 53 lata)? :))

  • 2. Data: 2003-03-19 10:01:07
    Temat: Re: Wiek a działalnośćgospodarcza
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Mirage" <z...@b...pl> wrote in message
    > Czy są formalne przeszkody abym otworzył działalność gospodarczą. Mam 83
    > lata. Do pomocy w tej działalności ustanowiłbym pełnomocnistwo dla córki (
    > ma 53 lata)? :))

    Nie, nie ma zadnych przeszkód.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-03-19 15:05:01
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b59erg$guk$...@a...news.tpi.pl...

    > "Mirage" <z...@b...pl> wrote in message
    > >
    > Nie, nie ma zadnych przeszkód.

    :-) pełna zdolność do czynnosci no nie ? :P

    Sandra

  • 4. Data: 2003-03-20 12:24:35
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Sandra" <J...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b59erg$guk$...@a...news.tpi.pl...

    > (

    > :-) pełna zdolność do czynnosci no nie ? :P

    Czekalem, az te nozyce sie odezwa :-)))))))

    Depi.

  • 5. Data: 2003-03-24 15:03:20
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > Czekalem, az te nozyce sie odezwa :-)))))))

    To teraz pora na kamien ;)