  • 1. Data: 2003-03-18 20:09:45
    Temat: norma ISO 9001 2000 szukam
    Od: "golemik" <g...@u...op.pl.wytnijto>

    Czesc
    Szukam tekstu normy ISO 9001 2000 (wyglooglalem tylko jakies nieoficjalne
    tlumaczenie)
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-03-18 20:46:24
    Temat: Re: norma ISO 9001 2000 szukam
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2003-03-18 21:09, golemik wrote :
    > Czesc
    > Szukam tekstu normy ISO 9001 2000 (wyglooglalem tylko jakies nieoficjalne
    > tlumaczenie)
    > Dzieki

    Oficjalnie w Polsce za normy sie placi.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 3. Data: 2003-03-19 20:43:08
    Od: "golemik" <g...@u...op.pl.wytnijto>

    > Oficjalnie w Polsce za normy sie placi.
    Tak jak za oprogramowanie (nie freeware i adware) oraz za nagrania muzyczne
    itd i w sieci znajdziesz tego od wyboru do koloru, a normy jeszcze nikt nie
    zeskanowal i udostepnil

  • 4. Data: 2003-03-20 09:26:58
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2003-03-19 21:43, golemik wrote :

    > Tak jak za oprogramowanie (nie freeware i adware) oraz za nagrania muzyczne
    > itd i w sieci znajdziesz tego od wyboru do koloru, a normy jeszcze nikt nie
    > zeskanowal i udostepnil

    Napisales w swoim pierwszym liscie "znalazlem nieoficjalne tlumaczenie",
    to Ci odpisalem, ze oficjalnej wersji tej normy na sieci nie ma
    (przynajmniej po polsku).
    - Szwejk