  • 1. Data: 2003-03-18 20:14:28
    Temat: Pilne
    Od: "Wesoly" <w...@p...onet.pl>

    Moja znajoma , zamierza sprzedać mieszkanie które kupiła będąc panna.Póżniej
    slub i rozwód za czas jakiś.
    Oczywiscie prawnie tylko jest rozwód , nie ma podziału , pomimo tego były
    mąż jest zgodny w temacie i nie rości sobie żadnych praw do tego mieszkania
    , zatem jak ta sprawa ma się do naszego prawa .Czy były ma składać jakieś
    oświadczenia czy też konieczna jest sprawa o podział majątku .Bardzo proszę
    o pomoc .Z góry dziękuję Janusz

  • 2. Data: 2003-03-18 20:22:20
    Temat: Re: Pilne
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > oświadczenia czy też konieczna jest sprawa o podział majątku .Bardzo proszę

    To mieszkanie, poniewaz zostalo nabyte przed powstaniem zwiazku malzenskiego,
    nalezy do jej majatku odrebnego i moze ona nim rozporzadzac jak sie jej tylko
    podoba.

    pozdr
    Przemek

  • 3. Data: 2003-03-18 20:52:57
    Od: "Wesoly" <w...@p...onet.pl>

    Serdeczne dzieki Przemku za tak szybka odpowiedz , znajoma bardzo sie
    ucieszyla-obiecala ze masz u niej porzadnego "wedrowniczka" Janusz