  • 1. Data: 2002-10-09 22:41:03
    Temat: Wezwanie za wycieraczką - wyrzucić?
    Od: "KOLA" <m...@p...onet.pl>

    Zaparkowałem samochód chyba nie tam gdzie trzeba.
    Za wycieraczką szyby przedniej znalazłem wezwanie cyt. "do lokalu straży
    miejskiej".
    Wyznaczono w nim konkretny dzień i godzinę oraz ostrzega się w razie
    niestawienia się sporządzony zostanie na podstawie art. 92 kodeksu wykroczeń
    wniosek do sądu rejonowego w...

    Traktować to poważnie?
    Czy zgodnie np. z kpa tak doręcza się wezwania?

    Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2002-10-10 00:16:11
    Temat: Re: Wezwanie za wycieraczką - wyrzucić?
    Od: "Lepke Buchalter" <g...@s...pl>

    KOLA wrote:
> [...]
    > niestawienia się sporządzony zostanie na podstawie art. 92 kodeksu
    > wykroczeń wniosek do sądu rejonowego w...

    zanies im zaswiadczenie o stanie zdrowia psychicznego i po klopocie.

  • 3. Data: 2002-10-10 01:14:56
    Od: "KOLA" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lepke Buchalter" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zanies im zaswiadczenie o stanie zdrowia psychicznego i po klopocie.

    Skąd wziąć? Jestem zdrów, łapówek nie daję to lekarz mi tego nie da.
    Może byś mi swoje zeskanował i JPGa podesłał?

  • 4. Data: 2002-10-10 06:37:20
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "KOLA" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyznaczono w nim konkretny dzień i godzinę oraz ostrzega się w razie
    > niestawienia się sporządzony zostanie na podstawie art. 92 kodeksu

    a wolisz dostać mandat, czy mieć sprawę przed Sądem grodzkim?
    chociaż zawsze możesz się bronić (przed sądem), że nie dostałeś wezwania,
    że to nie Ty tam parkowałeś itd, itd

    > Czy zgodnie np. z kpa tak doręcza się wezwania?

    nie

  • 5. Data: 2002-10-10 07:42:24
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 00:41:03 +0200, "KOLA" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Zaparkowa?em samochód chyba nie tam gdzie trzeba.
    >Za wycieraczk? szyby przedniej znalaz?em wezwanie cyt. "do lokalu stra?y
    >miejskiej".
    >Wyznaczono w nim konkretny dzie? i godzin? oraz ostrzega si? w razie
    >niestawienia si? sporz?dzony zostanie na podstawie art. 92 kodeksu wykrocze?
    >wniosek do s?du rejonowego w...
    >
    >Traktowaae to powa?nie?
    >Czy zgodnie np. z kpa tak dor?cza si? wezwania?

    Potraktuj to wezwanie jako wyraz dobrej woli.
    Zawsze moga od razu cie do sadu i jak myslisz,
    w sadzie uwierza tobie czy funkcjonariuszom zaufania
    publicznego.

  • 6. Data: 2002-10-10 07:50:55
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Potraktuj to wezwanie jako wyraz dobrej woli.
    > Zawsze moga od razu cie do sadu i jak myslisz,
    > w sadzie uwierza tobie czy funkcjonariuszom zaufania
    > publicznego.

    uwierza w co?

  • 7. Data: 2002-10-10 08:25:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > uwierza w co?

    A jak myślisz?

    Leszek

  • 8. Data: 2002-10-10 08:34:20
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

  • 9. Data: 2002-10-10 12:12:56
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "KOLA" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Traktować to poważnie?
    > Czy zgodnie np. z kpa tak doręcza się wezwania?
    >
    > Pozdrowionka!

    Wyrzuc to w cholere :). Ja tak robie od okolo 3 lat... Tylko chyba nie
    mozesz miec takich przypadkow zbyt duzo, bo wtedy moze rzeczywiscie sie
    komus chciec kierowac sprawe do sadu grodzkiego.

    z.

  • 10. Data: 2002-10-10 13:01:58
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    w to ze popelniles lub nie popelniles