  • 11. Data: 2006-12-27 21:28:36
    Temat: Re: Wezwanie z Urzędu Kontroli Skarobowej - zakup samochodu z komisu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    news:emufmn$8qu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > I pamiętaj, że auto kupiłeś za 1100 zł!!!

    Czemu? Przecież to faktura na prowizję, a nie wartość pojazdu.

  • 12. Data: 2006-12-27 21:33:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Nie wiem jak to jest z autokomisami. Ale jak się kupuje od kogoś to trzeba
    > zapłacić podatek w US. Jeśli się placi podatek od zakupu auta w autokomisie to

    Czego nie rozumiesz w słowie "faktura", hmm?

  • 13. Data: 2006-12-27 22:03:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@g...pl> napisal(a):

    > Czemu? Przecież to faktura na prowizję, a nie wartość pojazdu.

    :) Nie, faktura VAT marża to taka faktura, na której jest napisane ile
    klient płaci, a prowizja jest do wiadomości urzędu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2006-12-27 23:08:53
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Czego nie rozumiesz w słowie "faktura", hmm?

    Idz do teleturnieju jakiegoś jak wiesz wszystko. Nigdy nie kupowalem samochodu w
    komisie i nigdy nie mialem potzreby dowiadywać się czy kupujący w takiej
    sytuacji musi zapłacić podatek w US. W tym roku kupiłem dwa samochody i
    placilem, bo kupowalem od kogoś. Dlatego napisałem " jeśli ". Kumasz. Tomek

  • 15. Data: 2006-12-29 03:05:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

> [...]
    > placilem, bo kupowalem od kogoś. Dlatego napisałem " jeśli ". Kumasz. Tomek

    A jak idziesz do sklepu i kupujesz np. telewizor za 2 tysiące, to co się
    dzieje w kwestii podatków, hmm?

    Pomyśl troszkę...

    A jak nie masz o czymś pojęcia - pytaj się, albo się w ogóle nie
    odzywaj, OK?

  • 16. Data: 2006-12-29 03:08:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w
    > wiadomości news:emufmn$8qu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Czemu? Przecież to faktura na prowizję, a nie wartość pojazdu.

    A to już zależy od organizacji - z reguły jednak jest to faktura za pojazd.

  • 17. Data: 2006-12-29 16:36:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:bfde64-h9f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A to już zależy od organizacji - z reguły jednak jest to faktura za pojazd.

    Wiesz, skoro na fakturze pisze, że na prowizję - a to wynika z postu
    pytającego - to przyznasz, że wstępnie należy przyjąć, że faktura opiewa
    prowizję, a nie wartość pojazdu.

  • 18. Data: 2006-12-29 18:25:33
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > dzieje w kwestii podatków, hmm?
    >
    > Pomyśl troszkę...
    >
    > A jak nie masz o czymś pojęcia - pytaj się, albo się w ogóle nie
    Jak chcesz się mądrować to napisz do jakich wniskow doszedłeś w sprawie
    zasadniczej w tym temacie. Bo jak na razie widzę ze cienki Bolek jesteś. Jakieś
    srutu tutu serwujesz. Tomek

  • 19. Data: 2006-12-30 20:05:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>