    From: "wilddziki " <w...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie od strazy miejskiej wcisniete za wycieraczke...
    Date: Fri, 19 Jan 2007 13:45:17 +0000 (UTC)

    K <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam,

    Czołem,
    wydaje mi się, że jeśli ta ulica jest tak naprawdę ulicą osiedlową czyli
    znajduje się na terenie jakieś tam spółdzielni czy innego czorta, czyli jest
    drogą wewnętrzną to nie za bardzo mogli ten mandat wystawić, bo to czy ty
    parkujesz na środku drogi czy na przejściu dla pieszych nie ma wtedy znaczenia.
    U mnie gostek na osiedlu zaparkował samochód (szrot) tak, że kawałek tego auta
    wystawało na środek skrzyżowania dróg, dość bardzo utrudniając ruch,
    przyjechała straż miejska i rozłożyła ręce. Powiedzieli że oni nic nie mogą
    zrobić, że jedynie spółdzielnia może na własny koszt odholować auto a potem
    dochodzić się z właścicielem.
    Może ten przykład z życia wzięty na coś Cię naprowadzi.