  • Data: 2007-01-20 23:50:33
    Temat: Re: Wezwanie od strazy miejskiej wcisniete za wycieraczke...
    Od: "K" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):

    > Szantażem czy groźbą naruszenia nietykalności cielesnej?

    Brakiem innej alternatywy

    > Jeśli tak źle działają na Ciebie studia, to je rzuć.

    Jeśli wyrywasz pół zdania z kontekstu i uważasz ze to zabawne to musisz być
    naprawdę mało inteligentny

    > Jakoś mam poważne opory przed udzielaniem porad "jak łamać prawo i nie
    > ponosić tego konsekwencji".

    Cieszę się że stosujesz się do wszystkich zaleceń "prawa". Na pewno nigdy nie
    złamałeś ani jednego przepisu, a za komuny pewnie też latałeś na komisariat i
    donosiłeś na sąsiadów łamiących "prawo" - np. czytających gazety opozycyjne
    albo krytykujących władzę.

    Trzeba trochę myśleć, a nie poddawać się wszystkim elementom "prawa", bo
    doskonałe ono nie jest i ma punkty którym trzeba sie sprzeciwiać.