  • Data: 2019-08-22 15:30:45
    Temat: Re: Weksle na 2 mln franków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d5d5b99$0$541$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.08.2019 o 12:13, J.F. pisze:

    >Pochwalił. Potem po rękach mnie całowali, bo oczywiście po 6 latach
    >jak
    >spłaciłem kredyt, to zażądałem zwrotu oryginały weksla. Zgubili i
    >łatwiej im było umorzyć.

    A kopie mieli ?
    Bo bez kopii ... jak ustalic co bylo na wekslu ?

    Swoja droga co w przypadku takiego zapodziania weksla ... bank
    powinien od razu wyplacic kwote z weksla,
    czy jakas stosowna umowa jest zawierana, ze w razie wyplyniecia weksla
    bank ureguluje,
    i do tego na wszelki wypadek gwarancja innego banku ?

    J.