  • Data: 2019-08-20 22:09:07
    Temat: Re: Weksle na 2 mln franków
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2019 o 12:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pewnie żadna różnica czy Twój weksel in blanco był do umowy na 20 tys.
    > zł czy do umowy na 2 mln zł, bo i tak nie spłacisz ;-)

    Pamiętam zdziwienie pracownika banku, jak odmówiłem podpisania weksla in
    blanko i kazałem im wpisać na czyje zlecenie oraz do jakiej kwoty
    maksymalnej. Aż radca prawny musiał zająć stanowisko w tej sprawie. Ale
    to były późne lata 90-te, a moja upierdliwość w tym zakresie wynikała z
    faktu, ze wcześniej miałem do czynienia ze sprawą, w której takie weksle
    in blanko żyły własnym niezależnym od umów wekslowych życiem i trudno
    było ustalić który weksel jest do której umowy.