  • Data: 2019-12-04 14:22:32
    Temat: Re: Weksel [na 2 mln CHF]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Są jednak granice prawdopodobieństwa, które Kłamninka dawno
    > przekroczyła.

    A prawnik by nie powiedział że może wystarczyć jedno opowiedzenie przez
    nie prawnika nie prawnikowi by "ubyło" prawnie kluczowych "detali"?
    Wersja poprawna politycznie i ostrożna prawnie odpowiedzi na wersję
    animki jak dla mnie to że jest to coś w co trudno uwierzyć na gołe słowo
    "jednej osoby na usenecie".

    A wynaturzenia dopóki ktoś rabanu na całą Polskę po mediach nie podniósł
    to nie takie bywały i uchodziły [patrz traktor u komornika, policyjna
    banda czworga od Stachowiaka do wycieku nagrania z paralizatora].
    Jeszcze miewam nadzieje że to rzadkie wyjątki.

    --
    A. Filip