  • Data: 2019-12-04 23:05:02
    Temat: Re: Weksel [na 3 mln PLN, aresztu niet]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Połowa winy (pieniężnej) powinna przypaść niekompetentnemu Bankowi jak
    > pozatrudniał niemoty w Banku.

    <ironia> Ależ to zły i podstępny D. oszukał dobry i łatwowierny bank!
    W dodatku się perfidnie rozwiódł! </ironia>

    Co sądzić o banku który udziela kredytu dla którego hipoteka i
    ubezpieczenie nieruchomości nie są wystarczającym zabezpieczeniem?
    Czy może być banda ryzykantów pieniędzmi ciułaczy albo banda wrabiaczy
    kredytobiorców?

    Jak dla mnie jest poziom unikania ryzyka kredytowego po którym bank
    przestaje być "tym dobrym".

    --
    A. Filip