  • Data: 2019-12-04 14:01:06
    Temat: Re: Weksel [na 2 mln CHF]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5de7a958$0$17354$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-12-03 o 12:48, J.F. pisze:

    >Musi - pozew i nakaz zapłaty jest mu wysyłany.

    A potem sie okaze, ze pod zly adres, albo zmienil i nie zameldowal,
    albo awizowano powtornie ... moze sie cos na plus zmienilo, ale
    przeciez roznie bywalo ...

    >Ależ ja nie komentuję tego, ile wart jest weksel, tylko czy komornik
    >weszcznie egzekucję na podstawie weksla.

    OK, te czesc pewnie Animka zmyslila, albo ktos jej nie powiedzial, ze
    nakaz sadowy byl.

    Ale czy nie bylo takich wynaturzen, jak komornik i jednoczesnie
    windykator prywatny?

    Cos mi chodzi po glowie, ze jeden z windykatorow wysylal pisma od
    komornika, czy niby od komornika ...

    P.S.
    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/dlugi-ktorych-nie-
    ma-komornicy-i-zaoczne-wyroki-windykacja-po-polsku-a
    a-4mx1-6DgF-5sCj.html
    Zrodlo kiepskie, ile w tym prawdy - nie wiadomo, ale artykul nie taki
    znow stary.

    A wladza ma to w d* - i sady, i komornicy, i minister zero ...

    J.