  • Data: 2019-12-04 23:07:06
    Temat: Re: Weksel [na 2 mln CHF]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-04 o 13:45, Liwiusz pisze:

    > Jest to niemożliwe. Albo zmyślasz, albo po prostu czegoś nie zrozumiałaś
    > (znając ciebie, to drugie).

    Nie znasz mnie. Nie pisałabym o tym gdyby to się nie działo. Nigdy nie
    kłamię.
    Dokładnych szczególów dla "usprawiedliwienia" prawdy nie mogę podać, bo
    chcę chronić kogoć z mojej dalszej rodziny, któremu trochę pomagałam w
    tej sprawie. Pisałam za niego pisma do komornika i do Sądu. Założyłam mu
    (razem z nim oczywiście konto na portalu Sądu na tej prowincji" Jak sie
    okazało wszystko było puste. Co było dalej to już pisałam.
    Ten człowiek dostał od Komornika z prowincji (a mieszka w Warszawie)
    zajęcie wierzytelności i dołączył skserowany weksel oraz skserowany
    Wyrok zaoczny z Sądu.Przeszło przez Sąd, ale Sąd tego nie udokumentował
    na portalu, ani ten człowiek oryginału z Sądu nie otrzymał.Jak
    napisaliśmy do tego Sądu to napisali, że juz za późno.
    Na Portalu była wzmianka o prośbę do Komornika z tego Pipidówka o
    wypożyczenie akt.
    Zaczeli bez ładu, bez odpowiedniej kolejności wpisywać dokumenty z
    teczki komornika.
    Wiadomo, że zaprzyjaźniony z Sądem Komornik poleciał z wekslem do Sądu i
    dostał klauzulę wykonalności. Wszystko za plecami pokrzywdzonego i
    oszukanego. Odwrotu niestety już nie było. Rzecznik Finansowy w związku
    ze skargą nic nie odpisał. Widocznie ta cwana firma pożyczkowa ma "duże
    plecy.
    Eot, bo nie mogę więcej pisać. Moje życie i zdrowie jest ważniejsze, a
    mafia działa dalej.

    --
    animka