  • Data: 2016-09-08 13:10:12
    Temat: Re: Ważność upoważnienia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-08 o 12:58, Michał Jankowski pisze:

    > Upoważnienie nie było na "wykonywanie czynności mających na celu" tylko
    > "związanych z".
    > Nie da się obronić tezy, że odbiór dowodu nie jest związany z rejestracją.

    Po prostu upoważnienie było nieprecyzyjne i nie można się dziwić, że
    urzędnik chce dokładniejszej wykładni. To nawet nie musi być jego
    prywatny dupochron, ale praktyka ustalona w całym urzędzie, może nawet
    poparta opinią jakiegoś urzędującego tam prawnika.

    > Zresztą na 100% urzędnikowi nie przyszła do głowy taka interpretacja,
    > tylko zwyczajnie spojrzał na datę i mu się wydaje, że upoważnienie jest
    > za stare.

    W takim razie nie ma racji.
    Z drugiej strony - może miał na myśli to, co ja, tylko nieumiejętnie
    wyraził?

    Tak czy siak, bez pisemnej odpowiedzi urzędnika dyskusja jest raczej
    bezprzedmiotowa, to tak jakby pisać apelację od wyroku nie mając
    uzasadnienia...

    --
    Liwiusz