  • Data: 2016-09-08 12:58:16
    Temat: Re: Ważność upoważnienia
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2016 12:06, Liwiusz pisze:

    > Już pisałem - bo odbiór DR to czynność dokonana już po rejestracji
    > samochodu. Odbiór DR nie jest żadną czynnością formalną mającą na
    > celu zarejestrowanie samochodu, bo ta już się odbyła.

    Upoważnienie nie było na "wykonywanie czynności mających na celu" tylko
    "związanych z".
    Nie da się obronić tezy, że odbiór dowodu nie jest związany z rejestracją.

    Zresztą na 100% urzędnikowi nie przyszła do głowy taka interpretacja,
    tylko zwyczajnie spojrzał na datę i mu się wydaje, że upoważnienie jest
    za stare.

    MJ