    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warunki licencji - czy zgodne z prawem ?
    Date: Fri, 05 Mar 2004 01:14:07 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > moment... gdzieś w sieci widziałem artykuł, w którym jakiś doktor prawa
    > udowadniał, że "argumenty" zawarte w "liście otwartym" Arnolda do Microsoftu
    > to jedna wielka pomyłka. Niestety zbyt dokładnie go wtedy nie
    > przeczytałem... a teraz nie mogę go znaleźć.

    Bo pewnie go nigdy nie było, albo ten doktor prawa go usunął jak tylko
    się przekonał, że te niby obśmiewane "argumenty" to orzeczenie NSA...

    Eh... chyba nigdy nie pojmę, dlaczego niektórzy ludzie nie rozumieją,
    że prawo w Polsce stanowi Sejm, a nie Microsoft i jest ono w tej kwestii
    jednoznaczne - nie mamy do czynienia z udzielaniem licencji lecz obrotem
    egzemplarzami programów.

    No cóż - ciekawe czy po przegranej Microsoftu wrócisz tu i przeprosisz
    za swoje brednie? No tak - pewnie nie, bo czegóż tu wymagać od
    anonima... :(

    pozdrawiam
    Arek

    --