  • Data: 2004-03-06 12:28:24
    Temat: Re: Warunki licencji - czy zgodne z prawem ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Ale przecież na razie rozmawiamy o pozwie. Zresztą, jak się domyślam,
    > jedynie hipotetycznie, w formie rozrywki intelektualnej.

    Oby pozostało to w sferze rozrywki intelektualnej, a nie stało się
    koniecznością :(

    > Arek jest człowiekiem niewątpliwie wykształconym, inteligentnym. Świetnie
    > się bawi podpuszczając grupę swoim trollowaniem i obserwując jak się
    > niektórzy denerwują czytając jego prowokacje.

    Nigdy nie trollowałem ani nie robiłem prowokacji bo jest to oszukiwaniem
    ludzi, z którymi się dyskutuje. A ja dyskusje prowadzę uczciwie,
    przedstawiając swoje poglądy i przekonania, a nie wydumane .
    Takie Twoje wypowiedzi są dla mnie obraźliwe bądź więc łaskaw wycofać
    się z nich i przeprosić inaczej sprawa pozwu stanie się kwestią nie
    cierpiącą zwłoki :(

    > Nie sądzę, żeby fakt posiadania przeze mnie odmiennego zdania było powodem
    > do tego, żeby taki człowiek marnował pieniądze na negocjatorów.

    To, że masz odmienne zdanie na temat tego czy Microsoft udziela licencji
    czy jednak sprzedaje egzemplarze oprogramowania powinno skutkować
    podaniem argumentów za Twoim zdaniem, a nie plugawą próbą dyskredacji
    kogoś kto uważa inaczej.
    Bo jak dotychczas nie zobaczyłem Twoich argumentów popierających Twoje
    zdanie za to zobaczyłem opluwanie mnie i wciskanie ludziom, że jestem
    trolem, a zdanie, które prezentuję jest moją prowokacją. Żałosne! :(

    Powtórzę więc jeszcze raz - jest już KONKRETNY i JEDNOZNACZNY wyrok
    POLSKIEGO SĄDU dotyczący tego co jest UDZIELENIEM LICENCJI a co jest
    SPRZEDAŻĄ EGZEPLARZY PROGRAMU. Dopóki taki wyrok był tylko niemieckiego
    sądu to niektórzy mogli sobie jechać, że Niemcy to nie Polska.
    Teraz jest już także wyrok polskiego sądu.

    I jasno z tego wyroku widać, że Microsoft *OSZUKUJE* klientów wmawiając
    im, że udziela im licencji anie sprzedaje egzemplarze programów.
    Jest to oszustwo na horrendalną skalę i mam nadzieję, że Microsoft w
    odpowiedni sposób zostanie zmuszony do naprawy wyrządzonych przez siebie
    szkód.

    Oczekuję na Twoje przeprosiny za tą nędzną próbę dyskredytacji
    ewentualnie na Twoje dane w celu złożenia pozwu do sądu.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek