    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warszawski aresztowany zwiał pod okiem policji.
    Date: Mon, 29 May 2017 18:40:17 +0200 (CEST)

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
> [...]
    przyznaje-zbieg-mial-pomocnika-i-wyznacza-nagrode,23
    3060.html

    przyznaje-zbieg-mial-pomocnika-i-wyznacza-nagrode,23
    3060.html

    > Ja tam jakbym była policjantem to nie przestraszyłabym się broni.

    Ja "w niektórych sytuacjach". Nim ruszą dupę bronić dobrego imienia
    policjantów chce znać więcej szczegółów a nie kolejną wykastrowaną
    wersję wygodną dla policji/policjantów. Im później policja poda
    znacznie szerszą wersję tym będzie mniej wiarygodna.

    W całej tej sprawie ja jakoś nie trafiłem na informacje o co był
    oskarżony/podejrzewany uciekinier (nie wkopywałem się). A jak dla mnie
    jest to kluczowe dla oceny działania samych policjantów-konwojentów,
    osób w policji organizujących ten konwój i stosowanych procedur.
    IMHO Według obecnie ocenzurowanej wersji zawiódł *system* konwojowania
    w związku z zapewnianiem opieki lekarskiej. Jak tak zawiódł raz to bez
    głębokich zmian zawiedzie jeszcze nie raz.

    --
    A. Filip