    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wandalizm usenetowy -- jaki paragraf?
    Date: Sun, 27 Jan 2008 22:29:10 +0100

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:87sl0jezsp.fsf@foobox.domek...

    > Póki co nie tracę, po prostu pytam na grupie.

    > Je?li jeszcze nie zauważyłe?/zauważyła?, to te nieautoryzowane cancele
    > zaczęły się ostatnio mnożyć.

    Ktoś walczy po prostu z poglądami-wiatrakami, jakich nie może przezwyciężyć
    na drodze intelektualnej dyskusji- prawdopodobnie z braku argumentów...
    to chwyta się tego czego potrafi...tyle że to i tak nic nie zmieni.
    Udowadnia tylko sobie i innym że nie ma racji... ;)
    W końcu i tak się zmęczy...lub przekona.
    Prawem i tak tego nie załatwisz. Prawo to taki silowy łom-wytrych.
    Prawem się ludzi nie zmienia tak naprawdę na lepsze, mozna próbować
    jedynie warunkować jednostki niedojrzałe ale to nie pomaga im dojrzeć
    ale cofa je w rozwoju...więc w sumie jurydyzm jest szkodliwy dla rozwoju
    tak jednostek jak i calej ludzkości jako takiej...weź to sam przemyśl.

    Pozdrówka
    Sky