  • 21. Data: 2013-02-19 15:28:30
    Temat: Re: Walka ze spamem
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 22:25:00 +0100, Kris <k...@g...com> said:

    > W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 18:48:38 UTC+1 użytkownik Bydlę n
    > apisał:

    > regularnie?

    > Gdyby to było uciążliwe to pewnie starałbym się reagować.

    A problemem nie jest to, jak tobie się widzi spam, ale autorowi.
    I to _jest_ problem.

    Sprawdź to sprowadzając rzecz do ściany: płacisz za każdą odebraną przesyłkę...

    ...teraz udowadniaj, że to nie jest problem.

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2013-02-19 15:31:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 20:21:41 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

    > A jak poradzić sobie z taką sytuacją, że przychodzi do mnie spam od
    > samego siebie?

    Użyć filtrów (np.: from is equal: xxx AND to i equal: xxx), ale lepiej
    znaleźć lepszy serwer, który pozwoli odrzucać śmieci).

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2013-02-19 15:54:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 15:28:30 UTC+1 użytkownik Bydlę napisał:

    > Sprawdź to sprowadzając rzecz do ściany: płacisz za każdą odebraną przesyłkę...
    Płacisz za każdego odebranego emaila?
    Jesli tak to znajdż lepszy serwer którego własciciel nie będzie pobierał opłaty za
    przychodzace emaile;)
    > ...teraz udowadniaj, że to nie jest problem.

    Nie jest problem.
    Bo za przychodzace listy i emaile póki co opłat nie ma a jesli to będą
    listy/przesyłki "za pobraniem" to trochę inna dyskusja będzie.
    Ale może zakończmy temat.
    Słyniesz (podobnie jak Lawa)na grupach z tego ze niewiele mądrego piszesz więc szkoda
    czasu i serwerów(bo być może płacisz za to że Tobie odpowiadam)
    Kończmy więc.

  • 24. Data: 2013-02-19 16:56:25
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:39:36 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:

    > Krótka podpowiedź: konta służbowe.
    Też takie mam- bardzo aktywnie wykorzystywane i tu problem jest jeszcze
    mniejszy- Jak siegam pamiecia to niechcianych informacji otrzymuje poniżej 1
    na miesiąc.
    Oczywiście nie twierdzę że tak jest wszedzie ale mój meil słuzbowy jest na
    wizytówkach, w materiałach na prezentacje e i w sporej ilości materiałów
    reklamowych a problemu ze spamem nie mam.

    > Ja mam normalny. To ty norm celowo nie przestrzegasz.
    Raczej google jesli już ale pomińmy ten temat.
    Sam notorycznie łamiesz netykiete a masz czelnośc pouczać innych.
    Z tego powodu nie jesteś dla mnie kompletnie żadnym autorytetem.

    Ja też? Bo uważam, że Andrzej ma rację.

    --
    pozdrawiam

    Ula

  • 25. Data: 2013-02-19 16:58:54
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    ps.com...
> [...]

    więc szkoda czasu i serwerów(bo być może płacisz za to że Tobie odpowiadam)

    A jeśli będąc za granicą ściągasz maile komórką
    z użyciem sieci?

    --
    Ula

  • 26. Data: 2013-02-19 20:49:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 16:58:54 UTC+1 użytkownik Ula napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jeśli będąc za granicą ściągasz maile komórką
    >
    > z użyciem sieci?

    A po co ściągać na komórkę WSZYSTKIE maile?

  • 27. Data: 2013-02-19 20:58:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A często wysyłasz wiadomości sam do siebie?
    > ;-)

    Jak chcę pogadać z kimś na poziomie ;-)
    neelix

  • 28. Data: 2013-02-19 21:05:49
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Filtrować po innym polu?
    > Nie "From", które spamer może wypełnić po uważaniu, a "Received".
    > Chyba "From" swój adres plus "Received" nie swój serwer jest tym czego
    > szukasz :D

    W OE (WXP) jakoś tego nie widzę.

    neelix

  • 29. Data: 2013-02-20 07:25:16
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-19 15:54, Kris napisał(a):
> [...]
    > Bo za przychodzace listy i emaile póki co opłat nie ma a jesli to będą
    > listy/przesyłki "za pobraniem" to trochę inna dyskusja będzie.

    A Ty infrastrukturę sieciową masz za darmo? Ktoś Ci kable za darmo doprowadził?
    Ktoś Ci przyniósł Internet w wiaderku i porzucił? Weź swój miesięczny transfer
    i podziel przez opłatę - wyjdzie Ci koszt za bajt. Następnie pomnóż przez objętość
    spamu i nagle zobaczysz pieniądze, które zapłaciłeś.

    To są koszty u Ciebie pewnie mikroskopijne i niezauważalne, ale są i po
    przemnożeniu przez liczbę użyszkodników idą już w poważne sumy.

    To, że masz mało spamu oznacza, że Twój dostawca wykonał dobrą robotę i ma
    dobrze skonfigurowany filtr antyspamowy. Ale jego praca nie była za darmo.
    Jego komputery, dyski i łącze też nie były za darmo. Ty mu za to wszystko
    zapłaciłeś. Nie ma darmowego obiadu.

    Dlaczego spam jest zły? -> http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    Albo od razu tu: http://www.google.pl/search?q=dlaczego+smap+jest+z%C
    5%82y%3F :)

    --
    TrzyLinie

  • 30. Data: 2013-02-20 16:56:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-19 15:54:04 +0100, Kris <k...@g...com> said:

    > W dniu wtorek, 19 lutego 2013 15:28:30 UTC+1 użytkownik Bydlę napisał
    > :

    > braną przesyłkę...
    > Płacisz za każdego odebranego emaila?

    Oczywiście!
    A ty sądzisz, że masz to za darmo?!

    Ktoś ci kupił komputer, obstalował łącze, zamówił konto, płaci za to
    wszystko, za ciebie odbiera e-maile, czyta, sortuje itd.?!
    Ile masz lat?

    > Jesli tak to znajdż lepszy serwer którego własciciel nie będzie pob
    > ierał opłaty za przychodzace emaile;)

    Czyli w ogóle nie rozumiesz tego tematu.
    Spróbujmy jak z dzieckiem (jedno pytanie na raz):
    Płacisz za dostęp do internetu?

    --
    Bydlę