  • From: "Ula" <u...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Walka ze spamem
    Date: Tue, 19 Feb 2013 16:56:25 +0100

    news:80eaafdd-87d0-46d6-9729-86dcefb71d80@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:39:36 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:

    > Krótka podpowiedź: konta służbowe.
    Też takie mam- bardzo aktywnie wykorzystywane i tu problem jest jeszcze
    mniejszy- Jak siegam pamiecia to niechcianych informacji otrzymuje poniżej 1
    na miesiąc.
    Oczywiście nie twierdzę że tak jest wszedzie ale mój meil słuzbowy jest na
    wizytówkach, w materiałach na prezentacje e i w sporej ilości materiałów
    reklamowych a problemu ze spamem nie mam.

    > Ja mam normalny. To ty norm celowo nie przestrzegasz.
    Raczej google jesli już ale pomińmy ten temat.
    Sam notorycznie łamiesz netykiete a masz czelnośc pouczać innych.
    Z tego powodu nie jesteś dla mnie kompletnie żadnym autorytetem.

    Ja też? Bo uważam, że Andrzej ma rację.

    --
    pozdrawiam

    Ula