  • Data: 2006-12-16 03:29:59
    Temat: Re: Wada fabryczna TV
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.12.2006 News <a...@i...pl> napisał/a:
    > W związku z powyższym chciałem prosić o porade, jakie mam drogę dalszej
    > reklamacji tv w momecie jak serwis naprawi TV i sklep bedzie mi go chciał
    > oddac jako sprawny, czy też serwis stwierdzi ze usterka powstała na skutek
    > uderzenia i sklep bedzie chciał oddac mi popsuty TV.
    > czy mam jeszcze mozliwosć zwrotu tego TV do sklepu ?

    Nie masz i z tyt. niezgodności z umową nie miałeś nigdy w pierwszym
    podejściu takiej możliwości. Dopiero jeśli sprzedawca nie jest w stanie
    naprawić sprzętu w grę wchodzi odstąpienie od umowy. Innymi słowy, jeśli
    naprawią, to nie możesz zrobić tu MZ nic.

    Bezwarunkową możliwość zwrotu do sklepu miałeś w ciągu 10 dni od momentu
    wydania towaru jako, że kupiłeś go przez internet. Czy sklep poinformował
    Cię o tym?

    --
    Marcin