  • 1. Data: 2005-02-07 02:03:06
    Temat: WKU, kolejny raz :)
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Witajcie,

    moja sprawa wyglada tak:
    Nie obronilem sie w wyznaczonym terminie do grudnia, i uczelnia wyslala
    pismo do WKU.
    I w koncu dostalem pismo, ze mam sie stawic dn. 18 lutego w celu "powolania
    do sluzby wojskowej".

    1. Chcialem bronic sie w drugiej polowie marca, a tu taki klops :)
    Moge sie jakos odroczyc z tego powodu?
    Jak pojde na 10 miesiecy do woja, to juz pozniej ciezko bedzie mi sie
    obronic...

    2. "Dodatkowo" zycie mi sie troche bardziej pokomplikowalo...
    Mam dziewczyne, ktora od dwoch miesiecy jest w ciazy. Ona na razie pracuje,
    a ja nie.

    3. Poza tym chcialem zapytac czy mozliwa bylaby zmiana kategorii lekarskiej.
    Od paru lat lecze sie na alergie skorna (dotykowo i pokarmowo) i wdechowa
    (katar sienny). Wszystko jest w dokumentacji medycznej.

    Glownie z powodu nr 2 nie chcialbym isc do wojska. Oraz jak pomysle, ze po
    ukonczeniu studiow poszedlbym na 3 miesiace (albo od razu do rezerwy) a nie
    tak jak teraz bez dyplomu na 10 miesiecy (na tyle sie idzie bez dyplomu,
    prawda?) to jestem zly na siebie, ze sie wczesniej nie obronilem.

    Jesli mozecie mi cos doradzic to bardzo prosze.
    Pozdrawiam serdecznie,

    Zdesperowany Wojtek

  • 2. Data: 2005-02-07 02:30:33
    Temat: Re: WKU, kolejny raz :)
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pacynek wrote:
    > Witajcie,
    >
    > moja sprawa wyglada tak:
    > Nie obronilem sie w wyznaczonym terminie do grudnia, i uczelnia wyslala
    > pismo do WKU.

    napisz podanie o odroczenie na rok, ze względu na trudną sytuację rodzinną.
    Jest na to nawet paragraf, poszukaj sobie.
    Jak ci nie dadzą, to dostaniesz odpowiedź na piśmie masz 14 dni na
    odwołanie do instancji wyższej

  • 3. Data: 2005-02-07 02:57:49
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 03:03:06 +0100, Pacynek napisał/napisała:
    > I w koncu dostalem pismo, ze mam sie stawic dn. 18 lutego w celu "powolania
    > do sluzby wojskowej".

    ajajaja boli...

    > 1. Chcialem bronic sie w drugiej polowie marca, a tu taki klops :)
    > Moge sie jakos odroczyc z tego powodu?
    > Jak pojde na 10 miesiecy do woja, to juz pozniej ciezko bedzie mi sie
    > obronic...

    nie mogles z dziekanem zalatwic przedluzenia ? ee zaraz mialem to samo ale o
    rok wczesniej przed obrona :> WKU ma to w nosie w sumie.. trzeba "istniec na
    liscie studentow"...

    > 2. "Dodatkowo" zycie mi sie troche bardziej pokomplikowalo...
    > Mam dziewczyne, ktora od dwoch miesiecy jest w ciazy. Ona na razie pracuje,
    > a ja nie.

    Gratulacje, moglobyc gorzej..

    > 3. Poza tym chcialem zapytac czy mozliwa bylaby zmiana kategorii lekarskiej.
    > Od paru lat lecze sie na alergie skorna (dotykowo i pokarmowo) i wdechowa
    > (katar sienny). Wszystko jest w dokumentacji medycznej.

    To tez metoda ale lepiej uderzyc do komendanta WKU z podaniem o odroczenie
    np. z powodow rodzinnych.. Istnieje tez mozliwosc odroczenia na innych
    zasadach..
    JEsli wezmiesz od dziekana pismo,ze rzeczywiscie masz sie bronic w marcu,
    poprzez swoja historia choroby etc. to na 80% dadza Ci odroczenie na kolejny
    rok..

> [...]
    > prawda?) to jestem zly na siebie, ze sie wczesniej nie obronilem.
    > Jesli mozecie mi cos doradzic to bardzo prosze.

    ja tez jestem zly na siebie ale udalo mi sie przeczekac wojsko i skonczylem
    w zeszlym roku 28. :)
    Teraz musze tylko doszlifowac co trzeba i za rok bede w podobnej sytuacji do
    Twojej (z tym dyplomem :>)..

    Ps. Sorki, noc jednak wplywa na mnie mologowowo...

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2005-02-07 03:13:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pacynek wrote:

> [...]
    > pismo do WKU.
    > I w koncu dostalem pismo, ze mam sie stawic dn. 18 lutego w celu "powolania

    Naraziłeś się dziekanowi? ;)

    > 1. Chcialem bronic sie w drugiej polowie marca, a tu taki klops :)
    > Moge sie jakos odroczyc z tego powodu?

    Nie za bardzo...

> [...]
    >
    > 2. "Dodatkowo" zycie mi sie troche bardziej pokomplikowalo...
    > Mam dziewczyne, ktora od dwoch miesiecy jest w ciazy. Ona na razie pracuje,

    O! A to już można - odroczenie z uwagina sytuację rodzinną. Ale to tylko
    odroczenie.

    > 3. Poza tym chcialem zapytac czy mozliwa bylaby zmiana kategorii lekarskiej.

    ROTFL :)

    Kategoria lekarska to by była, jakbyś był lekarzem i z tego tytułu jakąś
    kategorię dostał ;->

    > Od paru lat lecze sie na alergie skorna (dotykowo i pokarmowo) i wdechowa
    > (katar sienny). Wszystko jest w dokumentacji medycznej.

    Ooo! To już jest coś :)

    Złóż wniosek o zmianę kategorii zdrowia :)

    > Glownie z powodu nr 2 nie chcialbym isc do wojska. Oraz jak pomysle, ze po
    > ukonczeniu studiow poszedlbym na 3 miesiace (albo od razu do rezerwy) a nie

    Chwila! Ale przecież ukończyłeś! Co z tego, że magistra nie dostałeś
    (pisałeś o obronie pracy magisterskiej, jak rozumiem?) - absolwentem
    jesteś w chwili uzyskania absolutorium.

  • 5. Data: 2005-02-07 08:20:42
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL :)
    >
    > Kategoria lekarska to by była, jakbyś był lekarzem i z tego tytułu
    > jakąś kategorię dostał ;->

    A skad wiesz, ze nie jestem po medycynie? ;-)
    No dobra, jestem po polibudzie :)

    > Chwila! Ale przecież ukończyłeś! Co z tego, że magistra nie dostałeś
    > (pisałeś o obronie pracy magisterskiej, jak rozumiem?) - absolwentem
    > jesteś w chwili uzyskania absolutorium.

    Czyli mowisz, ze jestem absolwentem, nawet jesli nie obronilem pracy mgr.
    Hmm, tylko czemu przyslali mi to pismo z wku...

    Dzieki za rady.
    Biegne do dziekanatu w koncu, moze uda sie cos zalatwic.

    Pozdrowionka,
    Wojtek

  • 6. Data: 2005-02-07 08:27:53
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Papik wrote:

    > ajajaja boli...

    Zgadza sie, cieplo sie robi :)

    > Gratulacje, moglobyc gorzej..

    Dzieki, bede z malym gral w pilke :)

    > JEsli wezmiesz od dziekana pismo,ze rzeczywiscie masz sie bronic w
    > marcu, poprzez swoja historia choroby etc. to na 80% dadza Ci
    > odroczenie na kolejny rok..

    A jesli nie dadza odroczenia to moge sie starac o odroczenie z powodow
    rodzinnych?

    Czy te podania to najlepiej zaniesc czy moze poleconym wyslac?
    No i czy (a raczej jestem prawie pewien tego) to wszystko musze wyslac przed
    terminem stawki do wku?

    Pozdrufka,
    Wojtek

  • 7. Data: 2005-02-07 09:22:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pacynek wrote:

    > Czyli mowisz, ze jestem absolwentem, nawet jesli nie obronilem pracy mgr.
    > Hmm, tylko czemu przyslali mi to pismo z wku...

    Bo może w tym roku nie wzgardzili absolwentami, tylko chcą je przygarnąć
    na kochające łono armii ;)

  • 8. Data: 2005-02-07 09:30:39
    Temat: Re: WKU, kolejny raz :) Ważne!!!
    Od: "cashcow" <c...@i...pl>

    Jeśli masz absolutorium (wszystkie zaliczenia, płatności i oddane obiegówki
    itp.) to musisz tylko dostać zaświadczenie ze szkoły i zostaniesz
    przeniesiony do rezerwy. tak jak ja w zeszłym roku.

    Możesz to zrobić przed obroną.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-02-07 12:34:37
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bo może w tym roku nie wzgardzili absolwentami, tylko chcą je
    > przygarnąć na kochające łono armii ;)

    Tyle że takiego prawa nie mają ;-)
    Powinni byli go przenieść do rezerwy w zeszłym roku...
    Dziwne, ze Sztabu Generalnego poszła już ponad rok temu instrukcja do
    wszystkich WKU jak mają to interpretować...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2005-02-07 13:01:03
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 7 lut o godzinie 03:03, na pl.soc.prawo, Pacynek napisał(a):

> [...]
    > a ja nie.
    > Glownie z powodu nr 2 nie chcialbym isc do wojska.

    Właśnie z tego powodu powinieneś pójść odsłużyć swoją dolę.
    Jak dziecko dorośnie i będzie pytało:
    - tatusiu gdzie byłeś w wosjku?
    Co wtedy odpowiesz? Będziesz ściemniał?
    A tak odsłużysz, może i 'zasłużysz' i będziesz mógł z dzieckiem/dziećmi
    rozmawiać o armii, a potem bawiąc wnuki opowiesz jaki to dziadek był gieroj
    ;)

    --
    Herbi
    07-02-2005 14:00:52