    From: "Pacynek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WKU, kolejny raz :)
    Date: Mon, 7 Feb 2005 03:03:06 +0100

    Witajcie,

    moja sprawa wyglada tak:
    Nie obronilem sie w wyznaczonym terminie do grudnia, i uczelnia wyslala
    pismo do WKU.
    I w koncu dostalem pismo, ze mam sie stawic dn. 18 lutego w celu "powolania
    do sluzby wojskowej".

    1. Chcialem bronic sie w drugiej polowie marca, a tu taki klops :)
    Moge sie jakos odroczyc z tego powodu?
    Jak pojde na 10 miesiecy do woja, to juz pozniej ciezko bedzie mi sie
    obronic...

    2. "Dodatkowo" zycie mi sie troche bardziej pokomplikowalo...
    Mam dziewczyne, ktora od dwoch miesiecy jest w ciazy. Ona na razie pracuje,
    a ja nie.

    3. Poza tym chcialem zapytac czy mozliwa bylaby zmiana kategorii lekarskiej.
    Od paru lat lecze sie na alergie skorna (dotykowo i pokarmowo) i wdechowa
    (katar sienny). Wszystko jest w dokumentacji medycznej.

    Glownie z powodu nr 2 nie chcialbym isc do wojska. Oraz jak pomysle, ze po
    ukonczeniu studiow poszedlbym na 3 miesiace (albo od razu do rezerwy) a nie
    tak jak teraz bez dyplomu na 10 miesiecy (na tyle sie idzie bez dyplomu,
    prawda?) to jestem zly na siebie, ze sie wczesniej nie obronilem.

    Jesli mozecie mi cos doradzic to bardzo prosze.
    Pozdrawiam serdecznie,

    Zdesperowany Wojtek