    From: "Pacynek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU, kolejny raz :)
    Date: Mon, 7 Feb 2005 09:27:53 +0100

    Papik wrote:

    > ajajaja boli...

    Zgadza sie, cieplo sie robi :)

    > Gratulacje, moglobyc gorzej..

    Dzieki, bede z malym gral w pilke :)

    > JEsli wezmiesz od dziekana pismo,ze rzeczywiscie masz sie bronic w
    > marcu, poprzez swoja historia choroby etc. to na 80% dadza Ci
    > odroczenie na kolejny rok..

    A jesli nie dadza odroczenia to moge sie starac o odroczenie z powodow
    rodzinnych?

    Czy te podania to najlepiej zaniesc czy moze poleconym wyslac?
    No i czy (a raczej jestem prawie pewien tego) to wszystko musze wyslac przed
    terminem stawki do wku?

    Pozdrufka,
    Wojtek